online CRM systém
Vaše data, kdykoliv, kdekoliv
HomeINEXReferenceObjednatKe staženíO násFórumKontakt |
© Copyright INEX-CRM 2005 - 2009 (CRM software)
| Home | | INEX | | Reference | | Objednat | | Ke stažení | | O nás | | Kontakt | | Podpora | | Fórum | | Obrazovky |
Toplink - katalog odkazů
Proč CRM systém
Pokud máte zákazníky, potřebujete CRM

Samozřejm
ě, že máte zákazníky. Každá firma je má. Proto také každá firma potřebuje řešení pro řízení vztahů se zákazníky (CRM).
Řízení vztahů se zákazníky spočívá v zásad
ě ve třech základních krocích: hledání a rozvoj vztahů se zákazníky, udržování jejich spokojenosti a prohlubování těchto vztahů tak, aby se zvyšovala ziskovost firmy.

Rozpoznání v
ěrného zákazníka je základem, rozvíjení této věrnosti je však zpravidla mnohem náročnější.
K tomu je třeba své zákazníky velmi dobře znát. V
ědomosti jsou klíčem k úspěchu! A právě ten vám nabízí CRM řešení.

CRM systém obsahuje moduly a funkce, které zlepšují schopnost firmy reagovat na potřeby zákazníků. Zajistí například centralizaci informací o zákaznících, aby všichni zam
ěstnanci vaší organizace dokázali rozpoznat nové podnikatelské příležitosti, a lze je také využít při standardizaci osvědčených pracovních postupů.

CRM řešení pomáhá budovat plodn
ější a produktivnější vztahy se stávajícími zákazníky a navazovat vztahy se zákazníky novými, a to bez ohledu na velikost organizace či odvětví podnikání.

Výzkumy ukázaly, že společnosti, které vytvářejí spokojené a loajální zákazníky mají více opakujících se obchodů, nižší náklady na akvizice nových zákazníků a siln
ější značku. To vše se transformuje do lepších finančních výkonů.


Zvýšení efektivity

Pokud dáte obchodníkům k dispozici nástroje zvyšující efektivitu práce, promítne se to do zvýšení obratu. Právě proto řešení CRM systém INEX pomáhá zvýšit efektivitu obchodníků, lépe řídit týmy a snadněji vyhledávat informace potřebné k rozhodování.

V kanceláři i v terénu mají obchodní zástupci díky systému INEX k dispozici nástroje pro automatizaci prodejních úkolů, díky kterým mohou rychle reagovat na požadavky zákazníků a využívat každou příležitost, jakmile se naskytne.


Zdá se Vám CRM systém drahý ?

CRM je možná drahé, ale ztráta zákazníka je dražší.
Také inovace CRM samozřejm
ě vyžaduje náklady, avšak je levnější než ztráta klíčových zákazníků způsobená nedostatkem informací o úrovni zákaznické spokojenosti s našimi produkty a servisem.
Naše technologie - online CRM systém INEX