online CRM systém INEX - menu
online CRM systém INEX - top
online CRM systém INEX - notebook
online CRM systém
CRM systém INEX - Vaše data kdykoliv, kdekoliv
HomeINEXReferenceObjednatKe staženíO násFórumKontakt |
© Copyright INEX-CRM 2005 - 2009 (CRM software)
| Home | | INEX | | Reference | | Objednat | | Ke stažení | | O nás | | Kontakt | | Podpora | | Fórum | | Obrazovky |
Toplink - katalog odkazů
1. Pane Vychodile, jaké bylo Vaše podnikání před zahájením spolupráce ?
Než jsem začal rozbíhat firmu UžijSiTo s.r.o., pracoval  jsem jako obchodní a marketingový ředitel postupn
ě v obchodní, výrobní a IT společnosti.

2. Proč jste si vybral systém INEX, jaký byl důvod spolupráce ?
Ve chvíli kdy jsem se rozhodl podnikat, bylo mi jasné, že budu potřebovat nějaký systém na zprávu kontaktů a obchodních případů. Protože jsem z počátku začínal jen  s externími pracovníky, bylo mi jasné, že mi MS Excel stačit nebude. Potřeboval jsem v té době najít nástroj, který mi umožní pracovat s kontakty a zápisy z jednání tak, aby do něj mohlo více osob z různých míst najednou. V té době jsem objevil systém OM - předchůdce dnešního Inexu. Z tehdejšího jednoduchého programu se vyvinul mocný obchodní a marketingový nástroj, který nám nyní vyhovuje.

3. Co systém INEX přináší firm
ě Užijsito ?
Přehled nad průběhem našich obcodních případů - od poptávky, telefonátů, přes nabídky až po zápisy z jednotlivých jednání. Tím, že je systém plně parametricky nastavitelný (číselníky a jejich hodnoty), jsme postupně Inex začali využívat i např. na  zápisy z porad, poznámky asistentek na Callcentru, evidenci docházky atd…

4. Co přináší Vám jako manažerovi?
Určit
ě je pro mne Inex hlavně nástrojem na řízení  lidí, delegování práce a získání přehledu  nad jejich činností. Díky propracovanému reportingovému nástroji teď okamžitě v grafech vidím, jak jednotliví zaměstnanci pracují (kolik mají schůzek, telefonátů, nových firem apod…), jak pracují na jednotlivých úkolech v projektech. Pomohl mi vyřešit problém - jak řešit nikdy nekončící nával úkolů, který řeší každý výkonný manager společnosti.

5. Přijde Vám zavedení systému INEX rychlé ?
Tím, že je to On-line systém, tak je zavedení prakticky ihned po podepsání smlouvy, což nám velice vyhovovalo.

6. Takže jste vlastně přenesl odpovědnost za samotný systém, za provoz a zálohování systému společnost Maxprojekt. Neměl  jste s tím problém ?
Zpočátku jsem m
ěl  z převedení dat na externí server obavy. Dnes jsem ale přesvědčen, že to bylo správné rozhodnutí, protože zázemí, služby a  bezpečnost dat, kterou jsme tímto krokem získali, bychom nebyli vlastními silami zajistit a zorganizovat.

7. Jak se Vám pracuje se systémem Inex?
Podle mne je ovládání Inexu vzhledem k jeho rozsáhlým možnostem intuitivní. Já jsem hodně pokročilý uživatel na PC, takže mé osobní hodnocení by mohlo být subjektivní, ale pokud porovnám rychlost zaškolení nových zaměstnanců na nový systém, tak Inex si stojí velice dobře a zaměstnanci si na něj velice rychle zvykli.
Hodn
ě nám vyhovuje možnost nastavení systému našim požadavkům a interním procesům - například definování vlastních číselníků (např. aktivit, typů kontaktů, marketingových ukazatelů a pod).

8. Který modul nebo funkcionalita a proč tě na systému INEX překvapili nejvíce?
samozřejm
ě MujBenefit neboť je to modul přizpůsobený na míru :D

Určit
ě to budou projekty. Velmi mile mne překvapilo, jak lze v Inexu projektově řídit složitější úkoly - delegovat je mezi lidi, nastavovat a řídit vytížení lidí v čase tak že všichni zůčastnění vše vidí přehledně nejen v daném projektu ale i ve vlastním kalendáři.  Začínáme je využívat čím dál častěji a dnes nemáme problém mít přehled i nad plněním složitějších úkolů a projektů, do kterého vstupuje několik firem a desítky osob najednou - je to pro nás veliká pomoc.

9. Je něco co bys naopak systému INEX vytkl ?
Trochu bych potřeboval zdokonalit filtrování dat v systému a cht
ěl bych dostat kalendář a úkoly do svého mobilu. Nicméně věřím, že v dohledné době se to společnosti maxprojekt podaří.

10. Jako firma jsme prošli změnami, dnes řešíme rozvoj systému více projektově s důrazem na analýzu a přípravu práce. Jsme tak schopni nejen přesněji odhadovat potřebný čas implementace individuálních úprav, ale umíme i dodržet termíny.  Hodnotíte změny k lepšímu ?
Vzhledem k tomu, že jsme si nechali vytvořit na míru  jeden speciální modul v rámci systému Inex, toto řešení bylo potřebné a považuji ho za správný i nutný krok zárove
ň.

11. Doporučil byste systém INEX ? 
Pokud se firmy rozhodnou efektivn
ě pracovat s daty, chtějí mít kontrolu nad činností svých zaměstnanců a nad obchodními případy, určitě bych jim systém doporučil - na to je výborný. Musí si ale vždy uvědomit, že systém je nástrojem, ale nejvíce pak závisí na dané firmě a lidech v ní - jak systém plně využijí.

12. Jak byste zformuloval finální hodnocení systému INEX ?
Je to výborný marketingový a řídící nástroj postavený na moderní  platformě a datovém skladě.

<< Zp
ět na Seznam referencí
společnost UžijSiTo s.r.o.
prodej zážitkových dárků
web: www.uzijsito.cz

12.4.2008
Reference